Sunday, February 7, 2010

Cinta Seorang Lelaki

Saya suka sangat tengok jari jemari teman wanita saya. Cantik betul. Sampai saya takut nak pegang. Bukan takut jari jemarinya patah, tapi takut jari jemari kami tidak boleh saling membantu di satu hari yang amat dahsyat di hadapan yang Maha Esa.

Saya suka tengok rambutnya, cantik betul. So saya belikanlah dia tudung. Bukan sebab cemburu orang lain tengok, bukan!!! Yelah aurat kan salah satu perjuangan utama yang diperjuangkan syaitan. Jadi saya mahu rambutnya sentiasa ditutup. Takut nanti dibakar dek api neraka di suatu hari yang amat dahsyat di hadapan yang Maha Pencipta.

Saya selalu gak tengok body teman wanita saya.. Solid betul! Jadi saya belikanlah dia telekung supaya masa bertemu dengan kekasih dia yang utama, dia jauh lebih cantik dan berseri menghadapnya. Saya pun tumpang dapat pahala. ALHAMDULILLAH...

Saya sedih sangat bila tengok dia selalu pesan macam-macam, makan minum, jaga diri elok-elok.. Nanti awak sakit saya juga yang susah! Tapi bila tengok wayang sama-sama, terlepas zohor dan asar, dia tidak kata satu apa pun.. Terpaksalah saya yang ajak. Aduh sedihnya saya!

Saya memang sayang sangat pada dia. Saya mau jumpa dia, dan cinta dia secinta-cintanya, cinta yang Abadi di dunia dan berkasih sayang di akhirat. Berdating di syurga kerana di situlah tempat yang kekal selama-lamanya...



jom kita sama renung-renungkan dan selamat beramal! :)

11 loves:

Azureen Halim said...

i penah dapat mesej cam neh from my bOy...hehehe

Miss Ekin said...

ehehe gud2.. saling mengingatkan :)

enyheartsdiamond said...

speechless !

s h a f i q h a s h i m _____ said...

dlu pena kenal sorang perempuan yang cintakan allah, terus tergoda ngan dia.
tapi tu la.bukan jodoh kami :)

btw, klik celcom untuk anda :)

s h a f i q h a s h i m _____ said...

dlu pena kenal sorang perempuan yang cintakan allah, terus tergoda ngan dia.
tapi tu la.bukan jodoh kami :)

btw, klik celcom untuk anda :)

Miss Ekin said...

uhuhu i pun tatau la yang.. kadang2 kite terleka kan.. uuuu isk3

Miss Ekin said...

epix - huhuhu da tade jodoh maybe ade hikmahnya. pmpuan yg baik utk laki yg baik. pmpuan jahat utk pmpuan jahat. maybe awek skg adela sebaik2nye utk awak :)
so kite saling mengingatkan :))

thanx epix :)

Miss Ekin said...

huhuhu nape gudluck nie ehe :)

arboqskii said...

terharu...haha

Miss Ekin said...

hahaha nape terharu nie. adess sensitip lak die.. bak kata bazli single mean sensitip! hehek :)

Honey'n'peacH said...

like it :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

Blog Template by YummyLolly.com