Tuesday, January 26, 2010

arini aiii dapat gajiiiii lagi!!!

lalalalallala ♪♫♪♪♫♪♫♪♪♫....

yayy yayy!!

lunch our mak call..

mak : long duit baki topup semalam ada lagi kan..
me : ada lagi mak. tadi kan orang suruh mak amik dalam beg orang.

mak : haa takpe lahh.. amik la duet tu..

me : eh nape pulak mak.. tak payah laa..

mak : alaa amik je laa.. mak bagi jee...


berlaku adegan bersama dialog tolak menolak ehe..

mak : amik je.. mak bagi je buat-buat keja umah sume tu...
me : hmmm ok la camtu. mekasih mak...

hekhekhek. ok walaupun berlaku adegan taknak duit mak bagi, tapi mak da bagi amik jelahh hikhik. walaupun tak banyak mana. tapi boleh la beli-beli jajan ke. beli makeup pun cukup nih hakhak. shawl pun boleh muahaha. mekaceeyy mak. sayang mak. ehe. i anak yang baik ok. sila percaya. hakhak. i tak pernah mintak pun, i buat semua dengan ikhlas. tapi mak dah bagi nak buat macam mana kan muahahaha...

sebenarnya, da lama tak dapat upah macam nie. dulu lepas SPM, i ingat nak keja cari duit kan.. tapi abah tak bagi keja. suh duduk umah kemas umah, basuh kain, masak. huhu. agaknya abah nak latih i jadi isteri solehah kot kahkahkah. pastu tetiap bulan abah mesti bagi upah,, tak kisah la bape pun. i tak penah mintak jugak ehe. pastu dia selalu tengok i suka baca novel. pastu abah siap baik elaun lagi beli novel. hakhak. maceeyy abah. bertimbun novel. tapi banyak da hilang. orang pinjam pastu buat harta sendiri pulak. hampess.. urrgghhh... sayang tau.

fulltime housewife pun da pat gaji tau ehehe. beshnyeee.. tapi housewife lebih penat dari kerja kt ofis. tak caya suda. dari pagi celik mata da kena buat keja sampai petang baru dapat rehat kejap. kejap je okeyy. pastu sambung balik sampai malam. kalau da kawen korang kena keja tengah malam pulak hakhak. ok STOP! ehe

ohh tapi i belum kawen n belum beranak hokey ehe :ppp
source : google


boleh tak selamanya jadi housewife? besh jugak nie hakhak :D

9 loves:

farhana said...

Kalo kat umah, benda plg bosan..nk pk menu pe nk masak..haha

Mr Kamikaze said...

bersiaplah anda utk bekerja tengah mlm...huhuh

Miss Ekin said...
This comment has been removed by the author.
Miss Ekin said...

farhana - btul 2 dear!! strongly agree wif u.. pening kapla, asek menu same jek. last2 kena cari incik google jugak ehe ;))

Mr Kamikaze - hokhok. belum bsedia lagik ehe. nak kwen pun blom lagik hekhek :))

noor afzan said...

bagus nih..
jadi pilihan mertua2 semalaysia nanti..
haha~

Miss Ekin said...

hahaha camtu ke?
aiiyaarkk hehe malu la plak hakhak poyoss

en.alierostam said...

cik ekin..cm ne eh nak letak banner geng blogger tu....mtk tunjuk ajar senior...haha

ikeen said...

cik ekin...duit tgh bnyk kn..haaa...pe lg, belanje cepat..hehe

Miss Ekin said...

cikgu - ehehehe camtu ke? nt i bgtau kt fb eh. i mesej u ok?
cek mesej fb.

ikeen - name kite da le same hekhek. alamakk duet tade la manyak sgt. manyak ckit jek ekeke. insyaallah kalo cik ikeen ley dtg muar hahaha..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

Blog Template by YummyLolly.com