Wednesday, January 13, 2010

MEE BANDUNG MUAR

source : http://alkiram.net/salam/wp-content/uploads/2007/08/mee-bandung-ada_cr_cr.jpg


ok da bkurun kot kak erinzzz teringin mee bandung muar hehehe.. nak kirimkan mee bandung nun sangat kejauhan la pulak eekekeke.. share kan resepi tu bule la jugak kan.. cam biase ekin masak men campak2 tup tap tup tap da siap da kak erin ehehehe... sodap xsodap tu laen cite kot hik2..



so dipersilakan lah terjahhh di SINI ^-^

kalau nak try yg nie pon boleh.. tapi lebih kurang kot rasenye ;)) so kelik SINI


tp mee bandung muar memang sangat lazat.. lain kalo korang makan yg kt KL ke mane ke.. 1st time try yang kt KL punye memang sangat tak boleh terima hokeyy.. cam masak mee yang direbus dengan sos jek ekeke..

so korang kalau nak suh i belikan perencah mee bandung segera pon boleh.. kt sini yang femes MEE BANDUNG MAHARANI harga dia rm9. kalau nak beli banyak2 i boleh kasi kurang ehehe.. so nanti tinggal tambah bahan2 lain.. cara buat ade tulis kat label paket tu.. die ade jugak jual perencah lain seperti soto n mee rebus.. tapi ofkos lah rasanya tak sehebat yang korang buat sendiri.. da namanya pon segera.. macam korang makan megi kari.. ada sebijik ke rasa kari haha.. tapi boleh la kalo yang jenis sume nak segera tu kan takde masalah.. nanti i poskan lah ;))

so kalau nak, boleh ym ok nms_aqua86 ;))


ok selamat mencuba!!! ;))

8 loves:

en.alierostam said...

rindukan mee bandung muar dan murtabak singapore ....bile nk g muar lg nie

Miss Ekin said...

hahaha jom2 dtg muar meh.. nt i bleh teman u, tp u banje r.. honestly i xpenah g kdai murtabak singapore yg kt tnjung agas 2 eheh.. jakun x?? very de jakunis hahah ;)))

en.alierostam said...

belanje?..x de hal....
ish..kedai murtabak tu dekat ngan petronas kan?...huu..terbaek tu murtabak die

Miss Ekin said...

a'ahh dekat ngn petronas.. ala sederet ngn mee bandung la 2 kan.. hek2.. sedap ehh.. i selalu je dengar org cakap maveless.. tapi xpenah benapsu nak pegi hehehe.. nt2 la insyaallah i pegi kalo u banje muahahaha ;pppp

en.alierostam said...

..jgn x dtg plak....puas nak abeskan nnti...huuu..br td makan mee bandung muar kt ampang....bleh tahan la
..tp kt muar lg best ..terbaekk

Miss Ekin said...

huhuhu tp xjanji la eheheh. alaa kalo i xdtg suh bazli dtg hehehe. lorr mmg la kt muar ag best, da namenye mee bandung muar huhu. da mee bandung muar makan kt ampang mmg le xde feel huhu. eh ampang kt mane, depan skola 2 ke? hehe suke ati i je..

::aMaD:: said...

mmg lazat berkrim bandung muaq neh!haha. kuah die pekat2 pedas sket kan?kalau mkn mee bandung neh n minum teh tarik, kt warung ada atap, time tu tgh hujan. fulamakkk..kaw2 layannnnn!

Miss Ekin said...

hahaha ya betoollll~
sgt lazat..
n environment ujan2 gitu mmg seswai makan mee bandung nih hehehe...

^-^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

Blog Template by YummyLolly.com